Tuesday, June 9, 2015

Siiibeeer!

Kuna ma olen paks af ja eile Takkos riideid proovides ja ennast peeglist "imetledes" hakkas natuke paha, siis ma otsustasingi teha kaalulangetamisblogi. Noh, et ma üritan langetada ja 2 inimest loevad sellest, kuidas ma mingeid juurikaid söön. Kui on kindel blogi ja isegi, kui tuleb 2 lugeja asemel 0, on siiski selline kind of kohusetunne, et ma pean. Ei taha ju, et need 2 inimest loevad ja irvitavad, et ma ei saa hakkama. Raisk!

Tegelikult olen juba proovinud kaalu alla saada päris mitu kuud. Paari kuuga ongi läinud kuskil -7 kg. Selleks ma olen liiga laisk, et mõõte võtta, mis tegelikult on natuke halb. Aga kõik püksid ja pluusid on ikka suureks läinud küll, eile käisingi ostmas endale Takkos uusi kaks numbrit väiksemaid teksaseid.

Kuupäev: 10.06.2015
Pikkus: 166 cm
Kaal: 78 kg

Hetkeseks eesmärgiks on 70 kg. Kui see on käes, siis ehk vaatab sinna 60 poole ja sealt edasi. Pikk tee veel minna! Päris 50 vist ei tahaks kaaluda.. Tahaks omada nagu mingisugust puusa, perset ja tissi ka.

No comments:

Post a Comment