Wednesday, June 10, 2015

Mille saatel ma higistan?

Higistamise saateks ma kuulan enda kind of hipster-indie-folk-rock bände, mis vast ei ole kõige motiveerivamad maailmas, aga vähemalt kõrvad puhkavad samal ajal, kui mul ülejäänud kehal suurest pingutusest veresooned lõhkevad.
Lisaks kasutan ma 3 appi:
Endomondo - Väga populaarne app. Näitab sulle, kui palju ja kui kaua sa midagi tegid ja mitu kalorit sa sellega kulutasid. Very useful yesyes. 
MyFitnessPal - Loeb kaloreid ja mul on see nii ära ühendatud, et loeb veel samme kah. Pärast arvutab veel sammude järgi, kui palju sa puhtalt ringi kõndimisega kaloreid kaotasid. 
FitStar - Seda pole väga nagu eriti jõudnud kasutada, sest ma 1) laisk ja 2) mulle ei meeldi trenni teha, kui tuttavad juures on. Eriti veel kodus, kus ema ja ta elukaaslane pealt vahivad. FitStar annab sulle põhimõtteliselt ette harjutused, mille sa pead ära tegema. A la planking ja kõhulihased jms. Kasulik.  

No comments:

Post a Comment